Haryanvi Status For Whatsapp, Facebook, Instagram - Status Lelee

Ads

NEW

Post Top Ad

Post Top Ad

Thursday, May 14, 2020

Haryanvi Status For Whatsapp, Facebook, Instagram

Haryanvi Status For Whatsapp, Facebook, Instagram

Best Haryanvi Status For Whatsapp, Facebook, Instagram. We brought some Latest Collection of Haryanvi Status, Haryanvi attitude status, haryanvi status, Badmashi Status Haryanvi, haryanvi fb status,  Haryanvi Whatsapp Status and many more scroll down there is some best of 2020 Haryanvi status is give copy that and paste to your status.
{PLEASE if you liked this also visit our website STATUS LELEE and also SHARE with your friends.THANK YOU}


Haryanvi Status For Whatsapp

Haryanvi Status
Haryanvi Status

 रे छोड़ ने के धरा है सफाईया मे... . या मजबूरी भी जबे आया करे जब दिल भर जाया करे

ऐ काली दुनियां मेरा साथ नी छडदी मैनू सों अ तेरी मैं ओणा चौना !!

हाम जाटा का जिण का तरीका ए अलग है, हाम उम्मीद प नी ज़िद प जीया करा।

 र लाड़लो आज त थारे भाई का दिल टूटग्या , बैरन बोली क मेरा पैंडा कद छोड़ै स😒😞😟

 बैरण ज्य तेरी चालै तो तू मनै मेरे यारां त भी दूर करवादे।😒😞😟

कोए भी रिश्ता अधूरा ना होंदा, बस निभाण की चाहत दोनों कानि त होणी चाहिए।

 जो आदमी किसे कै चेहरा त प्यार करा करै , वो कदे सच्चा प्यार नी कर सकता।😘❤😍

खूबसूरती सकल म ना , दिल म होया करै।😘❤😍

#थारी_भाभी भी कसुती है..... एक #छोरी मेरेेै कानी देखै थी..... #बैरण उस तई बोली.... के देख है गच लागऐ है ना तेरा जीजा..

 म्हारी यारी तो उसे दिन टूट गइ थी.. . .जब वा #जूतै लेण आरयी थी अर मे उसे दूकान प चप्पलां की #बाद्दी लेँण चलया गया

 इसा प्यार किसे – किसे न मिला करे , जड़े शक कम अर विश्वास घना होया करै।😘❤😍

 छाती त चिपट कै देख , मेरी धड़कन सर्फ तेरी ए बाट देखै स।😘❤😍

 छोड़ दे तू #vodka... और छोड़ दे तू #rum... बंद कर मुठी और खिच लै ये #चिल्लम.. बस जोर के भर #दम ….अर बोल… #बमबमबम

 आज का ज्ञान:- पोस्टां इतनी बढिया बी ना होणी चहिए, जिसनै लाइक करणीए घाट,कॉपी करणीए घणे मिलैं

यु प्यार बी आढ़ती के कर्जे बरगा होवै ज एक ब सर प चढ़ जा फेर बहोत ओखा उतरया करै

 सुनो रे#लाडलो #मतलबीनार, #घटीयायार और #बिनाभरोसेकाप्यार #माणस की #जिन्दगीखत्म कर दिया करै

इतनी आकड ना दिखावै #छोरी , जै मनै आकङ दिखा दी.. तो BP की #गोली खा के सोया करैगी।

रै #जाटणी मैं ते मर लिया तेरी #याद म थोड़ा बहोत तु बी मरले न, मेरे प ते #बोल्या कोन्या जावै थोड़ी सी #हिम्मत तु ए करले न

 यु प्यार बी आढ़ती के कर्जे बरगा होवै ज एक ब सर प चढ़ जा फेर बहोत ओखा उतरया करै

जिस न सच्चा प्यार मिल जावे , उसने सब कीमे मिल जाया करै😘❤😍

ऐ भगवान मेरी जितनी भी उम्र हो , दस उसकै गेल हो।😘❤😍

जो आदमी किसे कै चेहरा त प्यार करा करै , वो कदे सच्चा प्यार नी कर सकता।😘❤😍

छोरा था मै जेंटल , पर तेरे प्यार म होग्या मेन्टल😘❤😍

 बावली प्यार करण आले कमिया ना निकाला करदे।😘❤😍

 धौला झूठ बोल्या करै थी वा, होठां प लाल लिपस्टिक लगा कै

 लाडल्यो यारी सोच समझ कै लाइयो,,, मैन बरबाद करण आला मेरा घणा खास था..!!

 हाम जाटा का जिण का तरीका ए अलग है, हाम उम्मीद प नी ज़िद प जीया करा।

कोए भी रिश्ता अधूरा ना होंदा, बस निभाण की चाहत दोनों कानि त होणी चाहिए।

 जिसनै साथ ना देना होंदा, वे नुए छोड़ कै चले जाया करे।

कोए ना मिले तनै मेरे जिसे, जा इज़ाज़त है… सारा जमाना न आजमा ले

बैरण ज्य तेरी चालै तो तू मनै मेरे यारां त भी दूर करवादे।

 छोरा एंडी सूं दिल का ब्रांडेड सूं

र लाड़लो आज त थारे भाई का दिल टूटग्या , बैरन बोली क मेरा पैंडा कद छोड़ै स

#बैरण बुरा ना समझै मनै…………हाम #दर्द लिया करा , दिया ना करदे

 जो #बीत गया उसनै #सोचा ना करदे, जो #मील गया उसनै #खोया ना करदे

होगी भोत #डिग्री थारे धोरे पर…… म्हारे की #ढाल आख्या न ना #पढ़ पाओगे।

अपनी #काबिलियत इतनी बढ़ाओ।…….लोगां न हरान खातर #कोसिस नी #साजिश करनी पढ़े।

#रिस्ता कोए भी हो पर #मज़बूत होना चाहिए

 जो #बादल गर्जन प मेरे चिपट जाया करती थी………..आज वा बादला त भी घनी #गर्जन लागी मेर प

 #मौत सबने आवै स , पर #जीना किसे – किसे न आवै स

सोचे जाऊ जो जो बात अपनी होया करदी, वो भी दिखावा था अक साची में #रोया करदी।

#दिल की खामोसी प ना जाइयो………#राख क तले कदे कदे #आग भी मिल ज्याया करै।

उसकै लागी एक खरौच का सारा घाम न बेरा पाट गया, अर म्हारे जखमां की चर्चा तक नी

कुछ तो तेरी नज़र कातिल थी ……अर कुछ हाम बिगड़े होये थे ए ♥

किसे न भी सही कह्या है , जो कीमे ना करदे वे ए भोत कीमे कर जावै है।

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad