Haryanvi Shayari 2020 For Whatsapp Status - Status Lelee

Ads

NEW

Post Top Ad

Post Top Ad

Wednesday, May 13, 2020

Haryanvi Shayari 2020 For Whatsapp Status

Haryanvi Shayari 2020 For Whatsapp Status 

Here is Some of the Best Haryanvi Shayari 2020 For Whatsapp & Fb (Facebook) Status. Best Collection of Haryanvi Shayari Status,  Haryanvi Dushmani Shayari, Haryanvi Status, Whatsapp Hayanvi Shayari status, Haryanvi Fb Shayari Status, Dushmani Shayari, ETC. So copy that and paste to your Whatsapp and Facebook Status.{PLEASE if you liked this also visit our website STATUS LELEE and also SHARE with your friends.THANK YOU}

Haryanvi Shayari 2020 

Haryanvi Shayari 2020
Haryanvi Shayari 2020 


तेरी activa जावे silent mode पे
मेरी BULLET छोड़े पटाखे हर रोड पे
हथियार इतने हैँ के छोरी तन्ने तोल दूँ और
मेरे यार इतने हैँ के तेरे पूरे शहर ने फोड्ड दूँ


वा बोली तेरे बस की कोना
वा बोली तेरे बस की कोना में पटानि
मै बोला :- तेरे ते Cute Cute छोरी ते माहरे स्टेटस Like करे से


Haryanvi Shayari 2020
Haryanvi Shayari 2020 

वा बोली मेरे गाम मै ना
वा बोली मेरे गाम मै ना आया कर मेरे भाई पकड लेंगे तनै
मै बोल्या रै बावली मनै तो कदे Temple Run आला बान्दर ना पकड सका
तेरे भाई के चीज ह


एक हरयाणवी लड़की त बोल्या तु
एक हरयाणवी लड़की त बोल्या तु कवे तो म तेरी खातर चांद तारे तोड़ दुं
लड़की बोली तने तोड़न का इतणा ऐ शौक स तो माहरी काटङी के चिचड तोड दे न

Haryanvi Shayari 2020
Haryanvi Shayari 2020 

Boy : कित हैGirlfriend : मै
Boy : कित है
Girlfriend :- मै अपने पापा कि Mercedes में शोपिगं करने रोहतक जा रही हूँ आप कहां पर हो
Boy :- जोणसी बस म तू खड़ी है मैं उसकी छात प बैठ्या सूं टिकट कटवा लिए आग्गै फ्लाइंग खड़ी है


आज कल छोरिया चुन्नी ते मुहं
आज कल छोरिया चुन्नी ते मुहं तो न्यू बांधे
जणो स्कूटी ना बल्कि तुड़ी आली मशीन चलाणी हो


बहुत ज़लील था वो दिन भी
बहुत ज़लील था वो दिन भी उधर मेरी मोहब्ब्त ससुराल जा रही थी
इधर लोग मुझसे कह रहे थे भाई खड़या के देखै सै टेंट का समान ट्राली म घलवा दे न

Haryanvi Shayari 2020
Haryanvi Shayari 2020 

दिल्ली आली की 70 गालीअर गाम
दिल्ली आली की 70 गाली
अर गाम आली का ऐ रे भाई बराबर सै

तू काट दे फ़ोन मैं मिलाउंगीया
तू काट दे फ़ोन मैं मिलाउंगी
या बात आज तक किसे छोरी नै नहीं कही है


जिस दिन ट्विटर पे मेरे 100
जिस दिन ट्विटर पे मेरे 100 फॉलोवर्स हो जायेंगे
उस दिन मैं मान लूंगा कि हरियाणा का विकास हुआ है


लडको बोल्यो लड़की न में थारी
लडको बोल्यो लड़की न में थारी जुल्फा की छाँव में रहनो चाहू हू
लड़की बोली पिछले जन्म में ढेरो हो के


एक बार एक ताई बस मेँ
एक बार एक ताई बस मेँ बैठी सतँरा छिल रही थी
और
सतँरा के छिलके वही बस मे ही गिरा रही थी
ताई को देखकर कन्डैक्टर बोला ऐ ताई ये छिलके बस मे मत गेर दिखे बाहर ने फैक दे
ये सुनकर ताई बोली - औ बेटा भीतर तु ना गेरण देता अर बाहर वो मोदी ना फेकण देता
के चाहो सो थम सतँरा खाण दोगा या ना


ऊंची एडी की सेंडल पेरे बाद
ऊंची एडी की सेंडल पेरे बाद मैं छोरियां ईस तरियां चालै हैं
जणु चौबारे की मंडेर पै बांदरीे चालै हैं।

हॉलीवुड की सबसे अच्छी बात ये
हॉलीवुड की सबसे अच्छी बात ये है कि
वहां टकलों और काले कलूटों को भी रोजगार मिल जाता है
जै हरियाणा में जामे होंदे तो रिश्ता भी नहीं होवै था

लड़कियो को शरीफ होना चाहिएमाल तो
लड़कियो को शरीफ होना चाहिए
माल तो गांजा भी होता है ताऊ

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad