HARYANVI STATUS LOVE {NEW} - हरयाणवी स्टेटस LOVE - Status Lelee

Ads

NEW

Post Top Ad

Post Top Ad

Sunday, September 4, 2022

HARYANVI STATUS LOVE {NEW} - हरयाणवी स्टेटस LOVE

HARYANVI STATUS LOVE {NEW} - हरयाणवी स्टेटस LOVE


पढ़िए Haryanvi Status love and Haryanvi Status  Attitude & Quotes, पढ़े हरयाणवी स्टेटस 2022-2023 और NEW Haryanvi Shayari ऐसे स्टेटस आपको कही नहीं मिलेंगे

 Haryanvi Status love 



इब उसके प्यार का कुकर हिसाब लाऊ

वा गले लाके कहदे स बहोत भुंडा स तू

😅 😍


तु बस मेरी है

इब चाहे तु इसने हक़ समझ ले..

या कब्ज़ा

😻 😻
Naye haryanvi status


बैरण तेरी गेल बात ए कुछ और स

न्यू तो बतलाण न छोरी बहोत स

💓 💕


बोली प्यार होण तयी के जरूरी है

मखा तेरा होना 💓 💓

HARYANVI STATUS LOVE

मेरे खातिर तो तू आज भी मेरी जान है,

पर मैडम तू ही बेवफा लिकड़ी..!!


रै दिखावट का शौक कोणी,

आच्छे बुरे जिसे भी हां ठीक सां..!!


लड़ल्यो पहलां माँ बाबू के सपने पुरे करलो,

प्यार प्यूर तो फेर आप थारे धोरा आजेगा..!!


whatsapp haryanvi shayari


तू भूल ज्या मनैं हक है तनैं पूरा खैर मेरी बात तो अलग है,

मनैं प्यार करया था तेरे त..!!



छोटी उम्र मा इतना भाईचारा बनालिया

जिस दिन मरूंगा समसान मा मेला लगे गा..!!

HARYANVI STATUS LOVE

टेमपास खातर रिस्ता कोन्या लाडल्यो,

रिस्ते खातर टेम राख्खो..!!


यारां न चीज बरती,

कड़े यार नई बरते..!!


मैं खुश हूं वा वहम पाल री है। उसने के बेरा मेरी जिंदगी में,

दर्दां की खुल्ली भरती चाल री‌ है..!! 

Haryanvi Status 2022


ladki ke liye haryanvi shayari


रर लाडलयो…किसे खातर कितना ए कुछ कर लियो,

आखर म्ह एक ए बात सुणन न मिलगी तनै करा ए के है मेरे खातर..!!


जितना मै बहू खातर तड़पु सु,

भोले की सु अपने बालक ने नी तडपन दूंगा..!!

HARYANVI STATUS LOVE

बाबा भोले, खोया खोया सा रवै है वो बालक,

जिसनै कदे उदास होण का भी ना बेरा था..!!


जिसका बर्तावा बढिया हो,

उसनै बरतन लाग जाया करै लोग..!!


Haryanvi Status Haryanavi

हरयाणवी स्टेटस 

हाम गामा के बालक सां मैडम बात करण का ढंग बेशक ना हो,

पर दिलां के गेल्या खेलण का शोंक भी ना राखते..!!


2022 ki best haryanvi shayari 


र मनै तो ईसा लागै सै भोले,

जणु मेरी किस्मत लिखती हाणा तेरा Mood Off था..!!


दनामी त डर लागै हैं भोले,

किसे की बदमाशी त नी..!!


आये तो बिना नाम के थे,

पर जायेंगे नाम बना कर..!!

HARYANVI STATUS LOVE

मौत नशीली दिए भोले,

ऊठ बैठ पुराणी स आपणी..!!



या जीभ इनसान की सारी हड़िया तुड़वा सका,

चाणक्य ने रफ कपि मा लिख राख्या है..!!


today haryanvi status


प्यार तो छोटा सा अलफ़ाज़ स

मेरी तो जान बसे स तेरे म 😍😍


जान भी ले लिये बैरण

एकबै जान तो बण मेरी

🥰 🥰

HARYANVI STATUS LOVE

दिल के तार उलझे पड़े स बैरण

सुलझाने तैने ए पड़ेंगे

💓 💓



चाल तैने एक खेल खिलाऊ

तू लगा आपणे होंठा प लिपिस्टिक..

मैं आपणे होठा तै मिटाऊ

😘 😘


bolenath haryanvi status


न्यू बोली कुकर मनाऊ तने

मखा होठा प होठ रख क

💏 💏


तेरी या जलन बतावे स

प्यार तो तू भी घणा करे है मेरे तै 🥰


जब भी होठ खुले है तेरा ही नाम आवे है..

रै बैरण टूना तो नि करगी

😉 💕
haraynvi LOVEE status



आज कल जिस उम्र मा दिल टूट रे है,

उस उम्र मा तो म्हारी नटराज की पेन्सिल टूटा करा थी..!!


कुछ टेम ते लिकड़ जावैगा बिना बात करै,

बस ज़िंदगी ना लिकड़ज्या या दुआ कर..!!


LOVER haryanvi 


ठीक जीण लागरा था मै,

तू फेर मिलगी..!! 

Haryanvi Attitude Shayari


देखांगे इब किसकी जान जावैगी,

क्युकी दोनों न कसम खा राखी स.. साथ जिण मरण की..!!


र इतणी तावली भूल ज्यागी मैं इतणा भी माड़ा कोन्या,

मन्ने क्यूकर दिल त काढ़ेगी मेरा फोटु तक पाड़या कोन्या..!!



माडा टाइम था मेरा जब तने चाह बैठ्या मै,

आज फेर तेरी बेवफाई प गीत बना बैठ्या मै..!!


रै बहोत भीड़ थी तेरे दिल मै, हाम खुद नहीं लिकड़ते तो,

धक्के दे कै काढे जाते..!!

HARYANVI STATUS LOVE

पहले मुहब्बत का नशा था मन्नै,

दिल ईसा टूट्या के नशे तै मुहब्बत होगी..!!


बहूत ही अछा करा असणे जो मेरे ते बिना बोलये,

निकड़गी ना तो दिल की बात छुपाई कोन्या जाती..!!


फ़ोन नी तो कदे मिस काळ ही कर लिया कर,

अभि त इतने भी गैर कोण्या होये..!! 



कुछ लोग इतने भूखे होया करा है,

वे दूसरी की खुशी खा जा है..!!

 Haryanvi Shayari 2022

HARYANVI STATUS LOVE

तेरे पाछ्छे हाम जिसके होवैंगे,

उस रिस्ते का नाम मजबूरी होवैगा..!!


बात तो तेरी ठीक सै मैडम तेरी बराबरी के कोन्या,

बराबरी तक जाण म घणा ए गिरणा पड़ैगा..!!


खामोशी न ए समझण की कोशिश कर,

टुटे लोग घाट ए बोल्या करैं..!!


new haryanvi attitude status



दिल टूटज्या है आड़े कांच की तरह लोग बोलज्या है,

झूठ जमी साच की तरह..!!


अपने आँशु आप पहोचना सिख ल्यो,

दूसरे के रुमाल में Corona हो सके है..!!


जै भुल सकै तो भुलज्या इजाजत हैं तन्ने,

अर जै ना भुल पावै तो उल्टी आ ज्याइये, एक और भुल की इजाजत सै तन्ने..!!



मंजिल ते मिल ए जावैगी एक न एक दिन,

पर साथ किस किस न दिया न्यू ते याद रहवैगा..!!



आज तनै यार माडा लागै स,

एक दिन इस माडे खातर भी तरसैगी..!!


तेर त महोब्बत हो या ना हो,

पर तेरी याद मनै जिण नी देंदी..!!


छोरी बोली – रै तु गवार का गवार रवैगा,

मै बोला- मखा मैडम या तो आशकी की भाण गुडरी सै,

ना तो जितनी तू पढ री सै उतने तो तेरे यार नै टैस्ट पाड़ राखै सै..!!

HARYANVI STATUS LOVE

मेरी तकदीर मे नही लिखा शायद उसका प्यार,

फिर हर मोड़ पर मुझे उसी का इंतज़ार क्यूँ है..!!


रात नै ख्वाबा मै क्यूँ सताया करै सै,

आप सोज्या चैन तै मनै क्यूँ जगाया करै सै..!!


Haryanvi Love Shayari


कुछ घूंट नशे की ले बेठी कुछ ले बेठी तेरी यारी रै,

बोतल नै तो भीतर फुक्या तनै फुक दी जिंदगी सारी रै..!!


मेरी मंजिल इब भी तू ही है बस फर्क इतना है,

पहलां तेरी आबादी थी.. इब तेरी बर्बादी है..!!


र इतणी जल्दी भूल ज्यागी मैं इतणा भी माड़ा कोन्या,

मन्ने क्यूकर दिल त काढ़ेगी मेरा फोटु तक पाड़या कोन्या..!!


सफर ऐ शहर मै किते टकरा गी तो देख लिए,

तेरी आँख्या मै पछतावे के आंशू नहीं आज्यां तो..!!


हम तो मुँहमागी दुआ,

तुम अनसुनी फ़रियाद हो..!!


कितणा ए जी लाकै निभा ल्यो रिश्ता,

बदलण आळे तो बदल ए जा हैं..!!

HARYANVI STATUS LOVE

दिल मे मतलब अर जबान ते प्यार करे से,

लोग दुनिया म यो ए करोबार करे से..!!


रे ताई आलो मेरी गल्तियां ने नजर अन्दाज करदो,

नी पाट्ना फेर भी थारे पे किमे नी..!!


सबेरे सबेरे सैमसंग की लेअद खुगी,

इस्सा लागे है जनू रिस्ता टूट गया..!! (जमा नयी थी)


रे लाड्ली मेरी नफरत इत्नी भी सस्ती कोन्या के,

तेरी जिसी प जाया करू..!!


खामोशी ते बनान लागरा सू अपनी पिछाण,

इब आन आला वक्त ब्तावेगा मेर नाम..!!


तेज उखर ने अर साचे प्यार ने,

कड़े मजाक मे ना लियो..!! 

Haryanvi Sad Shayari


दाढ़ी राखण का इशा फैस्ण चाल्या से,

नै बहू क्न्फूज होज्या अक कुन्सा देवर अर कुन्सा जेठ..!!

HARYANVI STATUS LOVE

जब वकत जवाब दिया करे ना,

तो गवाह की जुरत ना होय करती..!!


मन्ने भी एक गुनाह कर दिया,

पढन की उम्र मे लिखना शुरु कर दिया..!!


किस्मत ते लड़न मे मजा आन लाग रा से,

ना या मन्ने जित्ण दंडी ना मे इस आगे हार मान्दा..!!




थारी भाभी भी कसूती है

एक छोरी मेरे कानी देखे थी

बैरण उस तइ बोली के देखे है

गच लागे है न तेरा जीजा

😋 😉


बदले कोन्या हाम,

बस दुनिया न जान गए..!!


जो अपनापन दिखाया करै,

बाद म वे ए अपनी औकात दिखा दिया करै..!!


जब भी मेरा वक्त बुरा होवै स,

तो मेरा दोस्त जरूर साथ देवै स..!!



मखा बतला लिया करो,

ना नूए मरोड़ म सड़ जाओगे..!!


जुबान के भून्डे सा दिल के बडे साच्चे सा,

दोगले मानसा त भौले हम घणे आच्छे सा..!!


सब कै खात्तर एक सा तो कोन्या मैं,

किसे खात्तर बुरा सु, तो किसे खात्तर भला भी सु..!!


म्हारी तो बोली ए ठाड्डु स,

नी बात तो हाम भी लाडां म ए करया करा..!!

HARYANVI STATUS LOVE

हाम न वे माणस पसंद नी जो चप्पल की ढाल हो,

साथ तो देवै पर पीछे त कीचड़ भी उछाले जावै..!!



रै सांसो का टूट जाणा आम बात से लाडलो,

जित आपडे भी बदल ज्या मोत तो उसने केहया करैं..!!


Doubt आली बात कोन्या लाडले,

म्हारे छेते होड़, आज भी लाल पावेंगे..!!


मेरा बाबू इस टेंशन म रहे जा स,

या उलाद जाम राखी स अक अलबाद..!!


आप आप कहके… माणस के चुतड़ा म्ह बड़ना,

म्हारे बस की बात कोनी..!!



ज़िंदगी म भोत कस्ट स,

फेर भी हाम हरियाणा आळे मस्त स..!!


अकल बादाम खांण त नी,

ठोकर खांण त आया करै..!!


बदले कोन्या हाम,

बस दुनिया न जान गए..!!


ज़िद ह तो ज़िद ए सही,

पर अपना स्वाभिमान सब त बड़ा स..!!

HARYANVI STATUS LOVE


एक ऐब कसुता स मेर म,

दुःख म भी हास लिया करू..!!


क्यों भरोसा करा गैरां प,

जब चालना ए स अपने पैरा प..!!


आँख ए नीची राखां सा,

सोच तो आसमान तै भी ऊपर की सै..!!


ज़िद ह तो ज़िद ए सही,

पर अपना स्वाभिमान सब त बड़ा स..!!


म्हारी तो इज़्ज़त स लोगां म,

औकात तो कुत्तया की होया करै..!!


फालतू ना किसे त बोल्या करू,

अर ना फालतू किसे की सुना करू..!!



आज देख क मुँह फेर लिया उस न,

जो मिलण का बहाना ढूंढती हांड्या करै थी..!!


खा क कसम वा उस कसम न तोड़गी,

अपना बतावै थी मनै अर मनै ए अकेला छोड़गी..!!


हरयाणा के सां मैडम,

म्हारे हालत बदल सके है, सोच नहीं..!!

HARYANVI STATUS LOVE


तागड़ी तै नीचे की सोच,

माणस नै ख़त्म कर दिया करें..!!



कोण कवै है अक प्यार एक बार होवे है,

आदमी नकटा होणा चाहिएच 20 बार कर लयों..!!


दुआ म्ह याद राखण का टैम गया लाड़लों,

इब तो लोग चुगलियां म्ह याद राखै ह..!!



पागल पकड़ के देख मेरा हाथ

भूल जावेगी दुनिया की सारी बात

🥰 😍


सुने स के तेरा जिस्म तो बहोत दूर

मनै कदे टेरे हाथ मैं हाथ गालण की भी ना सोची

😏 💓

HARYANVI STATUS LOVE

बेरा है मनै प्यार ना करना आता

पर जितना करया है तैरते करया है

💑 💑


प्यार का तो बेरा नी पर

जो तैरते है वो किसे और तै कोनी

👫 👫 💑


No comments:

Post a Comment

Post Top Ad