Haryanvi Comedy Status - Status Lelee

Ads

NEW

Post Top Ad

Post Top Ad

Tuesday, May 12, 2020

Haryanvi Comedy Status

Haryanvi Comedy Status

Haryanvi Comedy Status
Haryanvi Comedy Status


Haryanvi Comedy Status
म्हारा दोस्तां धोरै छोरी भला ए ना हो,
पर दूसरा न पटान के तरिके इसे बता देंगे…
जुकर खुद तो हरियाणा का playboy है 😜😜

भोत शांति त जिण लागरा हु भगवान,
एक तंग करण आली ए भेज दे 😆😆

बेटी बचाओ, बेटी पढ़ाओं…
इतना फ़ैल लिया है,
क आगे आगे छोरे बनने ए बंद होजेंगे…🤣

टेम भोत कीमती स लाड़लो,
जबै तो अपना नी दूसरा का बर्बाद करया करो 😅😅
ना तू मिली
ना तेरी छोटी भाण 😜

गादड़ अर रांडे
सारी रात रोया करै 😂😂

मैं तो इतना सरीफ बालक सू
ठंडा पानी भी फुक मार क पिऊ सु 😅😅

Haryanvi Comedy Status

ब्याह करना है तो अपणी गर्लफ्रेंड तै करो
दूसरे की गर्लफ्रेंड तै घर आले भी करा देंगे 🤣 🤣


जिस खातर गिटार बजाणा सिख्या था,
आज उसे का ब्याह म बजाण जाणा स 😜😜

आज फेर…
i can’t live without you का ब्याह होगा  😆

पीसा की बात ना करै बावली,
जितना तनै देख्या भी कोनी उतनी त तेरे यार क उधार होरी स  😅

जो दोस्त न्यू कहवै था क तेरा म ज़िन्दगी भर साथ निभाउंगा,
वो तो ट्रैफिक प खड़े मामा न देख क ए साथ छोड़ग्या  🤣

जाड़ा का एक फायदा तो है…
गर्मी कति ना लाग्दी 😜

छोटी सी बात न दोस्त को दुश्मन बना दिया…
जब मनै बल्ब की जंगा पंखा चला दिया 😜

Haryanvi Comedy Status

अपनी यारां की बातां न ध्यान त सुना करो लाड़लो,
क्योकि अपनी भाभी आगै तो उसकी चालदी नी 😝

 एक छोरी आगे उसकी शहेली की तारीफ
बिना पानी का होक्का पीन क बराबर स 😅 😆

जुल्म इतना स भाई ,
क मैं उसकी शहेली प भी मरु सूं 😋

मैं भी संभाल लेंदा अपनी तन्हाई न पर
जदे मेरे दोस्त आगे अर चाल पड़ै ठेका प 😅

मनै तो यो सोच क टेंशन होजे स…
अक मेरी बहु भी मेरी ढाल कामचोर लिकड़ी तो म्हारा काम कौन करैगा  😅

Haryanvi Comedy Status

काश ! मै भी गोल गप्पा होंदा,
कम त कम मनै देख क छोरियां क मुँह म पानी तो आंदा  🤣

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad